Oldalak

2012. január 22., vasárnap

Egy anya elvitte egy bölcshöz a kisfiát...



“Egy anya elvitte egy bölcshöz a kisfiát... 
Így könyörgött:
Kérlek bölcs, mondd meg a fiamnak, hogy ne egyen cukrot!
A bölcs egy pillanatra megállt, aztán azt mondta:
Két hét múlva hozd vissza a fiadat! 
A meglepett asszony megköszönte a dolgot 
és azt mondta, így is fog tenni...
Két héttel később az asszony visszatért a fiával...
A bölcs a gyerek szemébe nézett és azt mondta:
- Ne egyél cukrot!
Hálásan, de meghökkenve kérdezte meg a nő:
Miért mondtad azt, hogy két hét múlva hozzam vissza? 
Akkor is megmondhattad volna neki ugyanezt...
A bölcs azt válaszolta:
Két héttel ezelőtt még én is ettem cukrot!
Testesítsd meg azt, amit tanítasz, 
és csak azt tanítsd, amit megtestesítesz!
(Dan Millman – A békés harcos útja)

2 megjegyzés:

  1. Mostanában többször megnyitottam a blogodat, s mindig tettszenek a gondolatok, melyekkel foglalkozol. Nem tudom mit csinálsz, hol képzed magadat, csak sok sikert tudok hozzá kivánni a továbbiakban is. Gratulálok a blogodhoz!
    Erzsike

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm!
    A profilom megírásával még adós vagyok, igyekezni fogok! Köszönöm a biztató szavakat,sokat segítenek azon az úton,amelyen elindultam...
    Bobo

    VálaszTörlés

Köszönöm megjegyzésed!