Oldalak

2011. május 9., hétfő

Gyémánt a sárban


Az első, amit megtanultam, hogy mindent magunk hozunk létre. Minden, ami az életünkbe érkezik, mi hoztuk létre, mi hívtuk oda, a saját felelősségünk. Nincsenek bűnbakok, nincsenek bűnösök, csak és kizárólag mi tehetünk róla, érte és ellene. Ha ezt sikerül az embernek önmagában elfogadni és leépíteni a mentális rácsokat, a negatív hitrendszereket és elengedni az egót, akkor elérte a célját.

Ha felismerem, hogy a világ körülöttem általam teremtetett, az én saját belső világom kivetülése, és elfogadom, hogy abban mindenért, mindenkiért és mindenki cselekedetéért (hiszen az csak az általam kiváltott reakció tükröződése) csak és kizárólag én vagyok a felelős, akkor és CSAK AKKOR elindul a tudatos fejlődésem, ami által elkezd minden és mindenki körülöttem változni, és befolyással vagyok erre a létre, amelyért kizárólagos felelősséget vállalok.

Ezt tapasztalatból írtam le, átmentem rajta, megéltem, megtettem. Remélem segít :)

A világ ezen a változáson megy most keresztül, és a tisztulás folyamata csak jó sok lemosódó sárral együtt teljes. Most még csak az egyre ömlő sáros vizet látja a többség, ám a többiek már tudjuk, hogy itt-ott kicsillan alóla az igaz szeretet tiszta fénye. :)
Noémi Hanus, 2011. május 4., 22:39 - Facebook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm megjegyzésed!