Oldalak

2012. június 12., kedd

Tudom, hogy kevés erőd van...
















Jel 3:8 
Tudom, hogy kevés erőd van,
és megtartottad az én beszédemet,
és nem tagadtad meg az én nevemet…

„Tudom, hogy kevés erőd van.
Ismerem a gyengeségedet, de tudom, hogy megtartottad az Én beszédemet…
Tudom, hogy ragaszkodtál a Igéhez…
Mire gondolok, amikor ezt olvasom?
Isten ismeri azt a pici hitet, amikor ott vagy a sötétben,
amikor ott vagy a kihívásban,
amikor ott vagy a támadásban,
amikor nem vagy benne biztos, hogy tudod folytatni,
amikor nem vagy benne biztos, hogy van-e elég hited a holnapi naphoz,
és valamikor éjszaka az ágyadban azt mondod:
Uram, Benned bízom!
Isten hallja, tudja és látja…
Az a pici hit – itt nem azt mondja:
fennen hirdetted az Én nevemet,
hanem azt mondja:
nem tagadtad meg az Én nevemet
– és azt mondja: ez az, nagyszerű!
Isten látja a szívedben, amikor csendesen énekeled:
Nem fél szívem a viharban!
Van hitetlenség a szívemben, de van hit is a szívemben…
Az Úr rád néz, és azt mondja:
Ez az!
Gyönyörű!
Köszönöm…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm megjegyzésed!