Oldalak

2011. október 23., vasárnap

A szokás




"Én vagyok állandó társad, a legnagyszerűbb segítőd,
vagy a legnehezebb terhed.
Továbblöklek, vagy lehúzlak a bukásba.
Teljesen a te parancsod alatt állok.
Könnyen kezelhető vagyok, elég, ha pusztán kemény
vagy velem.
Csak mutasd meg, hogy akarod a dolgokat, és néhány
lecke után automatikusan fogom őket csinálni.
Minden nagyszerű ember, vagy minden bukás
szolgálója vagyok.
A nagyszerűeket én tettem nagyszerűvé, a bukottakat én
tettem bukottá.
Nem vagyok gép, de egy műszer precizitásával és egy
ember intelligenciájával dolgozom.
Használhatsz profittermelésre, vagy romlásba döntésre,
nekem nem jelent különbséget.
Vigyél engem, oktass, légy kemény velem és a világot a
lábad elé helyezem.
Légy laza velem és tönkreteszlek.
Hogy ki vagyok én? 
A SZOKÁS!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm megjegyzésed!